حجم ویدیو: 1.74M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، پیدا شدن یک مار دو سر در منطقه "شنژو" واقع در استان هبئی چین به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. یک کشاورز بومی روز دوشنبه در حال ورود به خانه‌اش بود که ناگهان در حیاط خانه‌اش با این مار مواجه شد.

این کشاورز که هویتش "شنژو" اعلام شده پس از شکار مار آن را در داخل یک بطری شیشه‌ای انداخت. پس از انتشار خبر شکار مار توسط مرد روستایی ساکنان روستا برای دیدن مار به خانه این مرد هجوم آوردند. این مرد نیز برای آنکه ساکنان روستا بتوانند مار را تماشا کنند بطری شیشه‌ای را در بیرون از خانه‌اش قرار داد.

ویدئوی کوتاهی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، این مار دو سر را در حال خزیدن روی کف زمین نشان می‌دهد. این ویدئو در توئیتر با کپشن "آیا تا به‌حال چنین جانوری را دیده بودید؟" منتشر شد و از زمان انتشار تاکنون بیش از ۲۱۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "حیرت انگیز و در عین حال وحشت انگیز."

گفتنی است؛ مارهای دو سر به ندرت در طبیعت زنده می‌مانند و سرعت کم حرکت این مارها موجب می‌شود تا آنها به طعمه‌هایی آسان برای سایر شکارچیان تبدیل شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 515815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟