به گزارش رکنا،به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران؛ آتش نشانان ایستگاه‌های ۸۸، ۶۴، ۸۴ و ۶ را به همراه تانکر آب ایستگاه ۵۵ و خودرو حامل تجهیزات تنفسی ساعت ۰۴:۵۰ بامداد به خیابان محمودیه، خیابان صفای اصفهانی، بهمن جنوبی رهسپار کرد.

امیر مهدیانی مدیر منطقه سه عملیات که در محل حادثه حضور داشت، گفت: در داخل یک قطعه زمین به مساحت تقریبی هزار متر مربع، انباری در طبقه منفی این قطعه زمین وجود داشت که به عنوان انبار انواع لوازم مراسم مذهبی و عروسی استفاده می‌شد و دچار آتش سوزی شده و دود و شعله زیادی از خروجی آن به بیرون زبانه می‌کشید.

وی با اعلام اینکه دود و آتش بسیار زیادی از انبار خارج می‌شد و کار را برای آتش نشانان بسیار سخت کرده بود، افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز انبار، با تجهیزات انفرادی و لوله‌های آبرسانی مشغول مهار آتش سوزی شدند و پس از ۸ ساعت، موفق شدند آتش سوزی را مهار و خاموش کنند.

مدیر منطقه سه عملیات خاطرنشان کرد: به علت دشواری دسترسی به این انبار، امکان وجود شعله‌های پنهان وجود داشت که آتش نشانان عملیات لکه گیری و اطمینان از رفع آتش سوزی را آغاز کردند و تا ساعاتی بعد این عملیات ادامه داشت.

خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس صدمه جانی نرسید و تنها خسارت مالی بر جای ماند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 515105 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟