کشف محموله کالای قاچاق در عسلویه

به گزارش رکنا، فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با کنترل شناورهای ورودی یک فروند لنج باری حامل محموله قاچاق در حوزه دریایی عسلویه شناسایی و توقیف شد.

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پس از شناسایی و بازرسی تخصصی و دقیق محموله شناور، ماموران تعداد قابل توجهی کالای قاچاق شامل انواع پاور بانک، تلویزیون، لوازم الکترونیکی و قطعات یدکی خودرو از آن کشف و ضبط کردند.

وی ضمن اشاره به دستگیری ناخدای شناور در این عملیات افزود: محموله کشف شده براساس نظر کارشناسان ۲۳ میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال ارزش دارد که با انجام مراحل قانونی و تشکیل پرونده قضایی به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

رضایی‌نژاد یادآور شد: در نیمه نخست امسال نیروهای این فرماندهی به ارزش یکهزارو ۴۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های این استان کشف کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: در این مدت ۱۱۹ شناور در آب‌های استان بوشهر توقیف شد و تشکیل پرونده‌های باندی قاچاق در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷۰ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: مأموران دریابانی در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب در حمایت از رونق تولید و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و از هیچ سعی و کوششی فروگذاری نخواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟