کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال در ارومیه

به گزارش رکنا، مسعود خرم‌نیا فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی امروز با اشاره به مهمم ترین کشفیات یک هفته گذشته در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی در حال انجام وظیفه خود مبنی بر کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری در محور ارومیه-تبریز به یک دستگاه کامیون مشکوک و دستور ایست دادند.

وی با بیان اینکه این کامیون پس از توقف به کنار جاده منتقل و مورد بازرسی قرار گرفت، افزود: در این بازرسی انواع قرص بد‌ن‌سازی به تعداد ۹۹ هزار و ۴۰۶ عدد، ۱۶۶ عدد بسته فیلتر انتقال خون، پنج هزار عدد میکروتیوپ، ۳۰۰ عدد چراغ سقفی، ۹۲۶ قلم لوازم آرایشی قاچاق و تعدادی از کالاهای دیگر کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ارزش ریالی این کالاهای مکشوفه را سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برشمرد و ادامه داد: در این ارتباط راننده کامیون به همراه یک متهم دیگر دستگیر و پس از تکمیل پرونده مقدماتی راهی زندان شدند.

وی با اشاره به کشف هشت هزار و ۵۰۰ دستگاه نصب CNG و ۵۴ عدد پاور بالابر در ارومیه عنوان کرد: این کالاهای مشکوفه از بازرسی از یکی محل انباشت کالاهای قاچاق به دست آمده است که این خبر از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار گرفت.

خرم‌نیا ارزش ریالی کالاهای قاچاق را دو میلیارد ریال برآورد و خاطرنشان کرد: از آنجایی که متهم مورد نظر در محل کشف کالاهای قاچاق حضور نداشته است تلاش‌ها برای دستگیری وی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟