به گزارش رکنا ، علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز گفت: با انفجار یک منزل مسکونی واقع در خیابان ابوالفضل شیراز، آتش نشانان ایستگاه ۱۹ به همراه تجهیزات مخصوص نجات روانه محل حادثه شدند.

وی درخصوص این حادثه ادامه داد: بر اثر نشت گاز شهری ناگهان انفجار مهیبی در یک منزل مسکونی اتفاق افتاد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز اضافه کرد: موج انفجار به قدری بود که شیشه‌های این واحد مسکونی شکست و همچنین تعدادی از در و پنجره‌های آن از جا کنده شد.

عدلو با اشاره به مصدوم شدن و سوختگی ۳ نفر از ساکنان این منزل مسکونی، افزود: مصدومان این حادثه اعضای یک خانواده شامل یک مرد و ۲ زن بودند که بر اثر سوختگی عوامل اورژانس همگی را به مرکز درمانی انتقال دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل با قطع برق و گاز واحد مذکور، اقدام به ایمن سازی کردند و سپس مصدومان این حادثه را از داخل ساختمان خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

او اظهار کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با توجه به وقوع آتش سوزی جزئی در داخل منزل مسکونی، به سرعت شعله‌های آتش را خاموش کرده و گاز‌ها و نیز دود‌های ناشی از این آتش سوزی را با فن‌های قوی به بیرون تخلیه کردند.

عدلو بیان کرد: علت بروز این انفجار از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی شیراز در دست بررسی است البته انفجار بر اثر نشت گاز بوده که تحقیقات درخصوص دلایل و منشأ انتشار این گاز و همچنین چگونگی بروز انفجار در حال انجام است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟