یک پسر در همه دزدی های خیابانی تنها بود / او عشق موبایل داشت !

به گزارش رکنا ، سرهنگ "محمدرضا علیزاده " در توضیح این خبر، بیان داشت: با دریافت شکایت های مردمی مبنی بر موبایل قاپی توسط موتورسواری جوان ، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: مال باختگان در اظهارات مشابهی بیان داشتند: در تقاطع ها در حال مکالمه و عبور از عرض خیابان بودند. موتورسواری جوان که خلاف جهت مسیر در حال حرکت بود به آنان نزدیک و پس از قاپیدن گوشی موبایلشان به سرعت از محل گریخته است.

وی تصریح کرد: در تحقیقات میدانی تصویری از چهره سارق به دست آمد و در اختیار گشت های انتظامی کلانتری قرار داده شد تا به محض مشاهده سارق را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: گشت زنی های هدفمند ادامه داشت تا اینکه ماموران گشت انتظامی کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده پل کریمخان موتورسواری را که قصد قاپیدن گوشی همراه یکی از شهروندان را داشت، مشاهده کردند.

کلانتر محله فلسطین ابراز داشت: ماموران دستور توقف موتورسیکلت را اعلام ولی سارق به محض مشاهده گشت انتظامی کلانتری از محل متواری و به سمت میدان ولی عصر گریخت.

علیزاده افزود: متهم که توجهی به فرمان هایی پلیسی نمی کرد، ماموران یک تیر هوائی شلیک و در نهایت موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز وی را دستگیر و به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی منتقل کنند.

رئیس کلانتری 107 فلسطین با بیان اینکه تاکنون 58 تن از مال باختگان سارق را مورد شناسایی قرار داده اند، گفت: با تکمیل پرونده متهم برای تصمیم قضائی به دادسرا معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514442 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟