به گزارش رکنا، هادی امیدوار  اظهار کرد: ایام حاضر یکی از دو مقطعی است که خراسان رضوی و مشهد مقدس شاهد حضور خیل عظیم مشتاقان به امام رضا(علیه‌السلام) است.

فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه متاسفانه در نیم روز گذشته پنج نفر از هم‌وطنانمان در مسیرهای مواصلاتی استان در اثر وقوع تصادف جان خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: متاسفانه یک تصادف در محور تایباد به باخرز باعث فوت سه نفر از سرنشینان خودرو‌ها شد و در مسیر سبزوار وقوع سانحه منجر به کشته شدن یک نفر از هم‌وطنانمان شد و در حادثه‌ای دیگر در یکی از محورهای روستایی فریمان در اثر واژگون شدن یک دستگاه موتور سیکلت یک نفر دیگر از هم‌وطنانمان جان خود را از دست داد.

وی اظهار کرد: طبق آمار دریافتی از صبح امروز نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر زائر پیاده و بیش از 2 میلیون نفر با خودروی شخصی وارد مشهد مقدس شده‌اند.

امیدوار تاکید کرد: از ساعات اولیه روز تا هم‌اکنون شاهد حجم بالا و سنگین ترافیک در تمامی ورودی‌های مشهد مقدس هستیم از همین رو از کلیه رانندگان محترم رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به‌خصوص رعایت سرعت و فاصله طولی مطمئنه و توقف و استراحت در طول مسیر جهت حفظ ایمنی سفر خود و خانواده‌شان را تقاضامند هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513594 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟