به گزارش رکنا، سرهنگ "سید ابوالفضل موسوی پور" در توضیح این خبر، بیان داشت: در ساعت ۰۷:۴۳ صبح یکم آبان ماه امسال یک دستگاه تریلی که از مسیر جنوب به شمال فدائیان اسلام بالاتر از آزادگان مشغول تردد بود، ناگهان با اتوبوس شرکت واحد به شدت برخورد می کند.

جانشین پلیس راهور پایتخت ادامه داد: شدت برخورد این دستگاه تریلی با اتوبوس حامل مسافر، باعث رقم خوردن حادثه ای ناگوار و مصدومیت 11 مسافر شد.

وی افزود: بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند و در ابتدا ضمن ایمن سازی محل حادثه به منظور عدم رخ دادن حوادث بعدی، مشغول بررسی علل و عوامل این تصادف شدند.

موسوی پور گفت: تیم اورژانس نیز به سرعت به محل تصادف آمدند و مجروحان حادثه را از اتوبوس خارج و به درمان سرپایی مصدومان تا رسیدن آمبولانس و اعزام آنان به بیمارستان پرداختند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بررسی های به عمل آمده توسط تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب، معلوم شد عدم توجه به جلو از سوی راننده تریلی باعث این حادثه شده است و این بی احتیاطی و بی موالاتی باعث شد که ۱۱ نفر از همشهریان راهی بیمارستان شوند و ترافیک شدیدی در محدوده محل تصادف ایجاد شود . با حضور به موقع همکاران و استقرار جرثقیل سنگین در محدوده و جابه جایی اتوبوس و تریلی توانستیم ترافیک را کنترل کرده و لحظاتی بعد عبور و مرور به وضعیت عادی خود بازگشت.

وی ادامه داد: رانندگان خودروهای سنگین توجه داشته باشند، یک لحظه حواس پرتی و عدم توجه به جلو، باعث می‌ شود دیگر کنترلی روی وسیله نقلیه خود نداشته و چنانچه خودروی سواری و عابری در این مسیر باشد خدای ناکرده حوادث ناگواری رقم خواهد خورد که جبران آنها امکان پذیر نخواهد بود پس چنانچه راننده خودروی سنگین نیاز به استراحت دارد، می بایست از رانندگی در این شرایط خوددرای کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟