توقیف تاکسی سمند پرحاشیه با 11.5 میلیون تومان جریمه در سمنان

به گزارش رکنا، رئیس پلیس‌راه استان سمنان از توقیف تاکسی با ۲۲۴ فقره تخلف رانندگی در مسیر گرمسار-میامی خبر داد و گفت: این خودرو پس از توقیف به پارکینگ منتقل‌شده است.

سرهنگ تقی کبیری صبح پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی استان با هرگونه تخلفات حادثه‌ساز برای جلوگیری از تصادفات و تلفات برخورد می‌کند، ابراز داشت: مأموران پلیس‌راه برحسب وظیفه ذاتی خود به یک خودرو تاکسی سمند که در مسیر گرمسار-میامی درحرکت بود مشکوک شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه و استعلام سوابق خودرو نشان داد که این وسیله نقلیه دارای ۲۲۴ فقره انواع تخلفات راهنمایی و رانندگی ثبت‌شده در سامانه پلیس بوده است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه سواری سمند به‌عنوان تاکسی درون‌شهری فعالیت می‌کرد، ابراز داشت: این تاکسی دارای ۱۱۵ میلیون و دویست و پنجاه‌هزار ریال خلافی پرداخت‌نشده بود که پس از توقیف به پارکینگ منتقل شد.

کبیری اضافه کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در وهله نخست به نفع خود راننده و سرنشینان آن خواهد بود زیرا در صورت تصادف عواقب جبران‌ناپذیر آن متوجه شخص می‌شود لذا از شهروندان درخواست می‌کنیم تا قوانین راهنمایی و رانندگی را به‌دقت رعایت کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512792 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟