مالک یک فروشگاه در سلیمانیه تمام اجناس ساخت ترکیه را آتش زد

به گزارش رکنا ، در پی حمله نظامی ترکیه به کردهای سوریه که تلفات شدیدی از غیرنظامیان گرفته، شهروندان اقلیم کردستان کمپین تحریم کالاهای ساخت ترکیه را برای اعتراض به این حمله و نیز اعلام حمایت از کردهای سوریه، بر پا کرده و از همه کردها خواستند به هیچ عنوان از محصولات کشور ترکیه استفاده نکنند و این کمپین ها با استقبال بسیاری میان شهروندان اقلیم روبرو شد.

در ادامه حمایت از این کمپین ها مالک یکی از فروشگاه های بزرگ شهر سلیمانیه تمامی اجناس موجود در فروشگاه خود که از محصولات و کالاهای سخت ترکیه بود را به آتش کشید.

نوروز فاضل تمام اجناس ترکی فروشگاه خود را به خارج از شهر سلیمانیه منتقل و در مقابل دوربین ها اقدام به آتش زدن و سوزاندن آن ها کرد.

وی تاکید کرد که آنچه ترکیه علیه کردهای سوریه انجام می دهد، نسل کشی کردها است و به همین دلیل وی برای اعتراض به این کشور و حمایت از کردهای سوری، اقدام به آتش زدن این اجناس کرده است.

پیش تر نیز با آغاز حمله ترکیه، شرکت های گردشگری اقلیم تورهای تفریحی خود به ترکیه را متوقف ساخته و بیشتر شرکت های تجاری نیز قراردادهای خود با ترکیه را لغو کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟