مرگ تلخ 3 مرد در شاخ به شاخ 2 پراید در جاده شلمچه / برای محمدرضا کوچولو دعا کنید! + عکس

به گزارش رکنا، 2 جوان متاهل که برای صید ماهی به اطراف شلمچه رفته بودند، در راه برگشت دچار حادثه ای خونین و تلخ شدند. میلاد باوی و دوستش که هر دو 25 ساله بودند به همراه فرزندان خردسال خود در راه بازگشت از دریاچه ای که در همان حوالی قرار دارد،  سوار بر خودرو پراید خود در جاده خرمشهر-شلمچه بوده اند که درگیر این حادثه می شوند.

در جاده شلمچه - خرمشهر که از نور بسیار کمی نیز برخوردار است، ناگهان خودروی پراید دیگری که سرنشینان آن یک زوج جوان بوده اند به علت خواب آلودگی راننده از مسیر خود خارج شد و به صورت شاخ به شاخ به خودوری پراید میلاد باوی برخورد کرد تصادفی که در نتیجه آن هر 2 راننده در جا فوت شد و میلاد باوی نیز به دیار حق می شتابد. همچنین فرزند 5 ساله راننده پراید نیز با همسر راننده پراید ضارب در حال حاضر در CCU بوده و حال عمومی آن ها وخیم گزارش شده است. بنا به گزارش خبرنگار رکنا، باز نشدن ایربگ خودروی میلاد باوی نیز یکی دیگر از دلایل مرگ 2 سرنشین پراید بوده است.

لازم به ذکر است که خواب آلودگی یکی از عوامل اصلی تصادفات جاده ای در کشورمان گزارش شده است. همچنین تاریک بودن بیش از حد جاده شلمچه-خرمشهر نیز تا کنون اتفاقات ناگواری را در این مسیر رقم زده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟