دختر جوان ساعاتی بعد مرگ مادرش مراسم عروسی‌اش را بر پا کرد+ تصاویر

به گزارش رکنا، «نیل کوردوکس» ۲۴ ساله، صبح روز عروسی از درگذشت مادرش که با سرطان مغز دست و پنجه نرم می‌کرد، اطلاع پیدا کرد. عروس و همسرش تصمیم گرفته بودند تاریخ عروسی شان را سه ماه قبل از موعد مقرّر برگزار کنند تا مادر عروس که هر روز حالش وخیم‌تر می‌شد، بتواند در این مراسم شرکت کند؛ اما همه چیز آنطور که می‌خواستند پیش نرفت و مادر عروس در صبح روز عروسی از دنیا رفت.

با وجود درگذشت مادر عروس، نیل و همسرش تصمیم گرفتند پیش بروند و مراسم ازدواج خود را تمام کنند، وی گفت که او باید اولین رقص خود را بعد از اطلاع از مرگ مادرش اجرا می‌کرد، او می‌گوید این کار بسیار سخت بود و در دلش غمگین بود و تأیید کرد که اگر مادرش زنده بود از نیل می‌خواست تا این کار انجام شود و زندگی اش را ادامه دهد و شادی ازدواج خود را تکمیل کند؛ بنابراین آن‌ها می‌دانستند که مجبور نیستند عروسی شان را فسخ کنند.

او و همسرش همزمان در مراسم عروسی تبریک و تسلیت دریافت می‌کردند و همه اطرافیان در تلاش بودند تا خویشتنداری کرده و احساسات غمناک خود را پنهان کنند. گفتنی است، مادر عروس دو ساعت پس از ملاقات نیل با او در بیمارستان درگذشت؛ نیل به بیمارستان رفته بود تا مادرش بتواند لباس عروس او را ببیند. سپس مادرش را ترک کرد تا خود را برای مراسم آماده کند و سرانجام خواهر او نامه افتخاری را که قرار بود مادر برای عروسی بخواند، خواند. نیل و همسرش تأیید کردند که اکنون در حال جمع آوری کمک مالی برای بیماران مبتلا به سرطان مغز هستند تا به مادر نیل ابراز وفاداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

دختر جوان ساعاتی بعد مرگ مادرش مراسم عروسی‌اش را بر پا کرد

دختر جوان ساعاتی بعد مرگ مادرش مراسم عروسی‌اش را بر پا کرد

کدخبر: 511268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟