دوربین مداربسته سارق بیمارستان ماهشهر را به دام انداخت!

به گزارش رکنا و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ماهشهر، هفته گذشته شخصی ناشناس به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی این شهرستان، مراجعه کرد و با اینکه بیماری آن کمی متفاوت تر از دیگر بیماران بود، اما با هدف پذیرش و ویزیت نیامده بود.

این بیمار که با مریضی سرقت دست و پنجه نرم می کند در هفته گذشته دو مورد سرقت متوالی در بیمارستان از پرسنل و بیماران آن مرتکب شد که بعد از متوجه شدن سرقت، پیگیری این مهم در دستور کار حراست شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت.

پس از پیگیری و تحقیقات حراست از پرسنل بیمارستان، مسئول حراست شبکه به سراغ بازبینی دوربین های مداربسته در بیمارستان رفت و با دقت تمامی فیلم ها را مورد بررسی قرار داد و موفق شد تا از این طریق سارق را شناسایی کند.

مشخصات سارق پس از شناسایی به حراست فیزیکی بیمارستان جهت پیگیری و طی مراحل اداری معرفی شد و در نهایت ساعتی پیش، این سارق دستگیر و به نیروی انتظامی تحویل داده شد تا پس از پشت سر گذاشتن مراحل اداری و تشکیل پرونده در اختیار دستگاه قضایی شهرستان قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان بندر ماهشهر، سارق در مراحل بازجویی در بخشی از اعترافات خود به ۵ فقره سرقت از بیمارستان اشاره کرد که تلفن همراه، کیف پول و مدارک شناسایی از مهم ترین و بیشترین سرقت های وی به شمار می آید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟