به گزارش رکنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۶ دیروز از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ وقوع حریق در یک مغازه صافکاری در خیابان ری در محدوده میدان قیام اطلاع‌رسانی شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۳ و ۴ را به محل حادثه اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک گاراژ به مساحت ۱۱۵۰ مترمربع که داخل آن تعداد زیادی مغازه و کارگاه تعمیرگاه خودرو قرار داشت رخ داده و کانون آن یک مغازه صافکاری و نقاشی به مساحت ۱۸ مترمربع است که انفجاری ناگهانی در آن رخ داده و پس از آن شعله‌های آتش اطراف کارگاه را تحت تاثیر قرار داده است که در همین راستا آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات خود برای اطفا حریق و نجات حادثه‌دیدگان را آغاز کردند.

با آغاز عملیات یک گروه از آتش‌نشانان مالک ۵۳ ساله صافکاری و کارگر ۲۷ ساله‌اش را که به شدت دچار سوختگی و جراحت شده‌ بودند به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده و این افراد به بیمارستان منتقل شدند. همچنین یک کارگر دیگر که مردی ۵۰ ساله بود، دچار مصدومیت سطحی شده بود که خدمات درمانی را به شکل سرپایی در محل دریافت کرد.

همزمان گروه دیگر از آتش نشانان نیز با قطع جریان گاز و برق گاراژ، اقدام به اطفای حریق در این صافکاری کرده و مدتی بعد با مهار حریق از سرایت آن به اماکن مجاورجلوگیری کرده و به شعله آتش‌را به طور کامل مهار و اطفا کردند.

براساس گزارش روابط عمومی آتش نشانی تهران کارشناسان آتش نشانی علت این حادثه را تجمع بخار مایعات قابل اشتعال در فضای و ایجادجرقه ناگهانی تشخیص داده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟