کشف لباس قاچاق از داخل سمند در ملایر

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد باقر سلگی روز یکشنبه در تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر هنگام کنترل جادههای ارتباطی به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو لباس خارجی قاچاق کشف و یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی ملایر ارزش کالای کشف شده را ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و از شهروندان خواست: تا هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش کالای قاچاق را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان ملایر با انجام اقدامات اطلاعاتی از مخفیگاه تهیه و توزیع موادمخدر در یکی از روستاهای شهرستان مطلع شدند.

سرهنگ سلگی افزود: با اجرای یک طرح ضربتی و غافلگیرانه توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، از این محل ۹۸گرم هروئین و ۱۲ گرم ماده مخدر شیشه کشف و سه متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضائی در برخورد با سوداگران مرگ و مشارکت شهروندان در مبارزه با این پدیده شوم گفت: باید تلاش همگانی برای کاهش تقاضای موادمخدر به صورت جهادی در دستور کار قرار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟