جزئیات مرگ تلخ 5  دانشجو دختر و پسر تهرانی در جاده کربلا

به گزارش رکنا ، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر گفت: اجساد جانباختگان به دلیل انجام مراحل اداری در عراق هنوز وارد کشور نشده است.

احمد بنی احمدی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار گروه حوادث رکنا گفت: کاروان دانشگاه خواجه نصیرطوسی همگی سالم هستند و در نجف مستقر شده اند متاسفانه این 5 دانشجوی فوت شده به صورت شخصی در قالب یک کاروان خودجودش راهی کربلا شده بودند و پیگیری ها برای انتقال پیکرهای آنها در حال بررسی است .

وی در ادامه تصریح کرد: خانواده فوت شدگان از این حادثه تلخ شوکه هستند و در تلاش هستیم که بتوانیم با خانواده های داغدیده ارتباط برقرار کنیم البته خانواده برخی از این دانشجویان فوت شده خودشان در مسیر کربلا برای شرکت در پیاده روی اربعین هستند که برقراری ارتباط با آنها دشوار است.

بنی احمدی درباره فوت پنج نفر از دانشجویان این دانشگاه در مرز مهران گفت: شب گذشته اتوبوس حامل دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر حدودا ۱۵ کیلومتر بعد از مرز مهران و در خاک عراق با یک اتوبوس دیگر برخورد کرد که ۶ نفر کشته و تعدادی زخمی شدند.

وی در ادامه با عنوان کردن اسامی جانباختگان گفت: احسان نوبخت ورودی ۹۳ مکانیک و نجمه هارونی ورودی ۹۳ صنایع که زن و شوهر بوده‌اند، مینا کرامتی راد ورودی ۹۱ مکانیک، حدیثه ملکی ورودی ۹۷ عمران و مطهره هاشمی ورودی ۹۶ هوا فضا از جان باختگان این حادثه بودند.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر گفت: علاوه بر اینها فرزند یکساله خانم کرامتی راد به نام علیرضا برهانیان نیز در این سانحه جان خود را از دست داد. مهدی برهانیان پدر کودک و خانم ندا اکبری از دانش آموختگان نیز در کما بسر می‌برند.

بنی احمدی بیان کرد: گفتنی است از بین جانباختگان ۳نفر دانش آموخته دانشگاه و ۲نفر دانشجو بوده‌اند. این سفر به صورت خودجوش توسط جمعی از فارغ التحصیلان و دانشجویان برنامه ریزی و انجام شده است.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر گفت: اجساد مطهر جان باختگان به علت انجام مراحل اداری در عراق تا دیشب وارد کشور نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟