به گزارش رکنا، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی مهاباد گفت: در یک سانحه رانندگی که در محور مهاباد به سردشت به وقوع پیوست ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

کمال حسین‌پور روز شنبه افزود: این حادثه در خروجی مهاباد به سمت سردشت و در نزدیکی پل «حاجی مامیان» به دلیل برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه پراید به وقوع پیوست که امدادگران اورژانس ۱۱۵ پایگاه «عبدالله کرده» بلافاصله پس از مطلع شدن در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه به علت شدت تصادف ۲ نفر از سرنشینان پراید در دم جان باختند و ۲ نفر دیگر نیز پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اعزام شدند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حال عمومی مصدومان رضایت‌بخش است، اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

محور مهاباد به سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی با ۱۲۵ کیلومتر طول، به دلیل عرض کم و داشتن پیچ‌های متعدد یکی از خطرناکترین محورهای استان به شمار می‌رود.

از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰ نفر جاده‌های این شهرستان بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟