مرگ دردناک مرد 55 ساله در جاده ملایر

به گزارش رکنا،رییس پلیس راه استان همدان گفت: مرد ۵۵ ساله در واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در جاده جوکار - ملایر جان باخت.

سرهنگ رضا عزیزی بیان کرد: تردد با سرعت غیرمجاز با وجود نزدیک شدن به پیچ خطرناک، عامل واژگونی سواری ۴۰۵ بود و سرنشین این خودرو به علت نبستن کمربند ایمنی و پرت شدن از خودرو جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه پیچ موجود در این مسیر از نقاط حادثه خیز است اضافه کرد: با وجود بزرگراه شدن این مسیر و تعریض آن توسط راهداری همچنان شاهد بروز واژگونی در این محدوده هستیم.

رییس پلیس راه همدان ادامه داد: محدود شدن قسمتی از این جاده به روستا و از طرف دیگر به کوه امکان تعریض بیشتر این مسیر را با مشکل مواجه کرده و اینک چاره ای جز توجه رانندگان به تابلوهای راهنمایی و رانندگی و محدودیت سرعت برای پیشگیری از بروز سانحه رانندگی نیست.

سرهنگ عزیزی درباره نصب سرعتگاه در این مسیر برای کاهش سرعت گفت: نصب سرعتگاه نه تنها نمی تواند در کاهش تصادف های این مسیر تاثیری داشته باشد بلکه شمار سوانح را نیز افزایش می دهد.

وی اظهار داشت: واژگونی بخش قابل توجهی از سوانح رانندگی این استان را به خود اختصاص داده است و در ۲۴ ساعت گذشته پنج دستگاه خودرو واژگون شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟