جاساز کردن 100 کیلو شیشه در جایی که عقل جن هم به آن نمی رسد

به گزارش رکنا، محمدکاظم تقوی" در تشریح این خبر گفت: همزمان با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی توسط مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان کاشمر در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان، یک مورد واژگونی کامیون حامل بار سبوس به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام، که بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و گشت انتظامی بخش کوه سرخ به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی دقیق صحنه واژگونی این کامیون و مشاهده تناقض در سخنان راننده کامیون و سرنشینان یک دستگاه پژوپارس که مدعی بودند صاحب بار می باشند، با هماهنگی قضائی این افراد را جهت بررسی های دقیق تر به مقر انتظامی انتقال دادند.

سردار تقوی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از بازرسی دقیق کامیون و بار آن موفق شدند 100 کیلوگرم شیشه که به طرز بسیار ماهرانه ای در داخل بار کامیون جاسازی شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه این کامیون از یکی از استان های جنوبی کشور به مقصد نیشابور در حرکت بود، تصریح کرد: کامیون به همراه بار آن توقیف و 3متهم نیز در این زمینه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 509180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟