به گزارش رکنا ، سرهنگ سعید لشینی با اعلام این خبر تشریح کرد: با توجه به شدت گرفتن سرقت های لوازم خودرو از نوع سرقت ضبط فابریک خودروهای پراید و پژو 206 در این محدوده، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران عملیات این کلانتری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه انجام شده و رصدهای انتظامی ماموران مشخص شد که تمامی سرقت ها توسط یک باند سه نفره معروف به لاشخورها انجام می شود که این افراد سال گذشته نیز توسط ماموران دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شده بودند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نفر اول این باند معروف به ع.خاکی در بازجویی های اولیه به 400 فقره سرقت اقرار و همدستانش را نیز معرفی کرد که در رصد های انجام شده مشخص شد همدست او در ستارخان فعال است و بعد از دستگیری این فرد به سرقت های خودش نیز ادامه می داد.

وی در ادامه توضیح داد: نفر اصلی این باند به نام س.لاشخور که سرکرده باند نیز بود دستگیر شد و متعاقب او دو نفر دیگر به ترتیب راننده و مالخر نیز دستگیر شدند که با توجه به شیوه و شگرد سرقت ها و مالخری شان، به این صورت بود که تنها در سرقت هایشان خودروهای پراید و پژو 206 مدل بالا دارای ضبط فابریک را شناسایی و سرقت می کردند شناسایی شدند.

وی در ادامه گفت: متهمان بعد از کلاف کردن در خودرو ضبط ها را به سرقت می بردند و با توجه به اینکه تقاضای این نوع ضبط ها بالا بود آنها را با آگهی کردن در یک سایت فروش کالاهای دست دوم به فروش می رساندند.

بنابراین گزارش، متهمان گمان می کردند به دلیل نبود چنین لوازم به صورت جعبه ای و کارتن دار در بازار، آنها می توانند اقدامات تبهکارانه خود را انجام دهند دستگیر نیز نشوند.

بنابراین گزارش هر چهار متهم با تشکیل پرونده به مقام محترم قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟