ماجرای مرموز ناپدید شدن یک دختر پاداش هنگفت خانواده + عکس

به گزارش رکنا، این زن و شوهر سالخورده پس از سالها چشم انتظاری تصمیم گرفته اند تا با ایجاد یک وبسایت به اطلاعاتی در مورد دخترشان دست پیدا کنند.

ماجرای ناپدید شدن این دختر در ظاهر، خیلی ساده و معمولی ولی در عین حال بسیار مرموز است. "لیسا گوان" 28 ساله‌، صبح یک روز آفتابی از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. به گفته شاهدان ماجرا، این دختر آخرین بار ساعت هفت و نیم صبح 8 اکتبر 1999 بیرون هتل "فاوندری" در "کالگورلی" دیده شد. این در حالی است که کسانی که آن روز "لیسا" را دیده اند می گویند که او آن روز خیلی عادی و بدون هیچ گونه ناراحتی از کلوپ دوچرخه سواری خارج شد و پس از آن دیگر هیچ کس او را ندید.

همچنین بر اساس تحقیقاتی که از خانواده و اطرافیان این دختر صورت گرفت "لیسا" نه دشمنی داشته و نه خواستگار سمجی که بخواهد او را به ازدواج مجبور کند. مرموزتر آن که به دلیل هیچ گونه تماس تهدیدآمیز با این خانواده،فرضیه آدم ربایی نیز رد شده است.

ماجرای مرموز ناپدید شدن یک دختر پاداش هنگفت خانواده

به گفته پدر "لیسا" طی این سالها، بارها پرونده ناپدید شدن دخترش به جریان افتاده اما هربار بی نتیجه مانده و رها شده است. این پدر چشم انتظار می گوید از روزی که "لیسا" ناپدید شد دیگر هیچ وقت خانواده ما روی شادی و خوشبختی را ندید.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: اگرچه 20 سال است که صورت مهربان دخترمان را ندیده ایم و در حسرت دیدن دوباره‌اش اشک می ریزیم اما هرسال مراسم کریسمس و جشن تولدش را به گونه ای برگزار می کنیم که گویی در کنارمان است. همیشه برای نوه هایمان از او و مهربانی‌هایش حرف می زنیم زیرا هنوز نتوانسته‌ایم رفتن او را باور کنیم.

این پدر پیر که همچنان به شنیدن خبر و اطلاعاتی از "لیسا" امیدوار است در این‌باره به خبرنگاران گفت: امیدورام هر کس که مسئول ناپدید شدن دختر عزیزمان یا قتل احتمالی وی می باشد آنقدر وجدان داشته باشد که یک خانواده را از چشم انتظاری دربیاورد.

مادر "لیسا" نیز میگوید: حل معمای ناپدیدشدن دخترم از برنده شدن در لاتاری هم با ارزش‌تر است و ما امیدواریم که او زنده باشد و روزی دوباره در کنار هم زندگی کنیم.

این زن و شوهر استرالیایی که با وجود دو دهه همچنان امیدوار به پیدا شدن دخترشان هستند وبسایتی راه‌اندازی و در آن برای کسی که با ارائه هرگونه اطلاعاتی منجر به حل این پرونده مشکوک شود جایزه 250 هزار دلاری تعیین کرده‌اند.

در همین رابطه افسر پرونده "لیسا" نیز گفت: تحقیقات ما در مورد این پرونده مشکوک همچنان ادامه دارد اما نمی توانیم اطلاعات آن را فاش کنیم. البته شهروندان بدانند که هر گونه خبر و اطلاعاتی، هر چقدر هم که کوچک باشد، می تواند به حل این پازل قدیمی مرموز کمک کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508901 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟