مرگ تلخ زائر ایرانی کربلا در تصادف وحشتناک + عکس لحظه حادثه

به گزارش رکنا ، سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: این سانحه رانندگی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه دیروز به علت بی توجهی راننده اتوبوس به جلو در حدفاصل پادگان قهرمان به سمت ورودی شهرستان بهار رخ داده است.

او اضافه کرد: یک دستگاه سواری پراید حامل زوج اراکی مابین ۲ دستگاه اتوبوس در حال تردد بود که اتوبوس جلویی با رسیدن به دست انداز، سرعت خودرو را کم کرده و ترمز می‌کند.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: سواری پراید نیز سرعت خودرو را کاهش داده، اما اتوبوس پشت سر این وسیله نقلیه به علت بی توجهی راننده به مسیر پیش رو با سرعت به قسمت پشت پراید برخورد می‌کند.

عزیزی ادامه داد: سواری پراید به جلو هدایت شده و بین ۲ دستگاه اتوبوس قرار می‌گیرد که در این سانحه سرنشین زن این وسیله نقلیه در دم جان باخت و راننده در داخل خودرو گیر کرده بود که با کمک تیم هلال احمر رها سازی شد.

او بیان کرد: اتوبوس‌ها حامل زائران خراسان جنوبی به کربلا بودند همچنین ۲ سرنشین اراکی پراید نیز قصد حضور در پیاده روی اربعین حسینی را داشتند که دچار سانحه شدند.

روز گذشته نیز یک دستگاه سواری پراید در این محل با عبور از جدول وسط جاده با اتوبوسی که از مسیر مقابل در حال تردد بود برخورد کرده و سرنشین خانم این وسیله نقلیه جان خود را از دست می‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟