مرگ دلخراش یک بیمار در بوشهر / مقصر کیست؟

به گزارش رکنا ، بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر، پرونده «جواد عظیمیان» با دستور رئیس دانشگاه در سازمان نظام پزشکی رسیدگی می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است، بنا به دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کمیته ویژه‌ای به منظور بررسی‌های اولیه پرونده «عظیمیان» در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس آغاز به کار کرده تا اطلاعات و مستندات مربوط را بررسی کنند.

در همین زمینه به درخواست رئیس دانشگاه این پرونده در سازمان نظام پزشکی بوشهر باز است تا به صورت تخصصی و دقیق‌تر بررسی شود که در صورت محرز شدن هر نوع کوتاهی و قصور پزشکی، برخورد‌های لازم برابر قانون و مقررات صورت گیرد.

در این اطلاعیه تاکید شده است، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز بر اساس رسالت خود و با تمام توان نهایت همکاری با سازمان نظام پزشکی و نهاد‌های قانونی مرتبط با این پرونده به کار خواهد گرفت.

طی این اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مردم تقاضا شده از اظهارنظر و بیان مطالب احساسی و غیراصولی درباره پرونده یاد شده پرهیز کنند تا زمینه برای بررسی دقیق و همه‌جانبه فراهم شود.

«محمد جواد عظیمیان» دوم مهر حوالی چهارراه فضیلت شهر بوشهر پس از این که یک دستگاه پراید با او برخورد می‌کند دچار آسیب می‌شود و به بیمارستان شهدای خلیج فارس وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انتقال می‌یابد.

بنا بر اظهارات خانواده او، با وجود تشخیص پزشک اورژانس مبنی بر نیاز به عمل جراحی، پزشک جراح با هفت ساعت تاخیر بیمار را جراحی کرده و این امر باعث شد که ضریب هوشیاری او بسیار پایین بیاید و سپس جان خود را از دست دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508787 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟