3 سارق مسلح در جاده دیر دستگیر شدند

به گزارش رکنا ، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر با اعلام این خبر  افزود: ساعت ۲۱، شنبه ۱۳ مهر شخصی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از سرقت مسلحانه خودرو خود در جاده دیر به دوراهک خبرداد.

او ادامه داد: با حضور گشت پلیس مشخص شد فرد تماس گیرنده راننده یک دستگاه خودرو پژو است که در حال حمل بار قاچاق سه نفر مسلح با اسلحه کلاش وی را در جاده متوقف کرده، خودرو حامل بار را به سرقت برده و متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: اگر چه فرد مالباخته نیز به همراه یکی از بستگانش خودرو سارقانرا تعقیب کرده بودند اما آن‌ها به سرعت متواری شده بودند.

واعظی عنوان کرد: با تلاش و پیگیری یگان‌های پلیسی شهرستان‌های دیر، کنگان و جم هویت یکی از سارقان به نام «ص» شناسایی و در شهرستان کنگان دستگیر شد.

او افزود: متهم دستگیر شده با اعتراف به سرقت مسلحانه به همراه دو نفر از دوستانش، علت آن را اختلاف حساب با مالباخته عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: با ادامه عملیات پلیسی دونفر از همدستان سارق نیز کمتر از ۲۴ ساعت پس از سرقت در شهرستان جم دستگیر شدند و اسلحه به کار رفته در سرقت از آنان کشف شد.

واعظی گفت: خودرو سرقت شده نیز به همراه بار قاچاق در حاشیه شهر کنگان کشف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟