به گزارش رکنا، سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به جزئیات انهدام باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر شرق استان کرمان اظهار داشت: در درگیری 2 شب گذشته نیروی انتظامی شرق استان کرمان با یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر یک شرور مسلح به هلاکت رسیده و تعداد زیادی سلاح و مهمات کشف شد.

وی با بیان اینکه درگیری مسلحانه‌ ابتدا از سوی قاچاقچیان آغاز شد افزود: نیروهای ما نیز نسبت به اقدام قانونی علیه آنها اقدام کرده و با رشادت خود یکی از اشرار مسلح را به هلاکت رساندند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: نفر دوم این باند که از منطقه متواری شده بود با اقدامات اطلاعاتی بلافاصله دستگیر و به همان منطقه بازگردانده شد.

وی با عنوان اینکه در مجموع از این باند سه قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه خودرو کشف شد افزود: این باند اشرار و قاچقیان مواد مخدر که دارای سوابق متعدد حمل و قاچاق مواد مخدر بودند به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

ناظری افزود: ماموران انتظامی پلیس جمهوری اسلامی با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارند اجازه کوچکترین حرکت و تخلفی را به اشرار و قاچاقچیان و کسانی که قصد اخلال در نظم امنیتی استان را دارند نخواهد دارد.

وی با بیان اینکه در اشرار و قاچاقچیان بدانند که در هر جای استان که قصد ایجا ناامنی را داشته باشند با پنجه‌های نیرومند پلیس روبه‌رو خواهند شد گفت: همکاران ما در نیروی انتظامی شهرستان‌ها، پلیس‌های تخصصی و یگان‌های تکاوری ما آمادگی کامل داشته و با پشتیبانی قضایی با آنها به شدت برخورد خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟