این بار این گرگ خاکستری از مردم وحشت داشت ! + عکس

به گزارش رکنا،  سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بیجار گفت: محیط بانان این اداره یک قلاده گرگ گرفتار در داخل چاه را نجات دادند.

علی اصغر هدایت زاده روز پنجشنبه اظهارداشت: در پی گزارش همیار دهستان خسروآباد مبنی بر گرفتار شدن یک قلاده گرگ در چاه آب کم عمق، محیط بانان شهرستان به همراه واحد آتش نشانی شهرداری بیجار به محل اعزام شدند.

وی یاد آور شد: این قلاده گرگ که حوالی عصر چهارشنبه در چاهی ٦ متری در روستای خسروآباد گرفتار شده بود و با دیدن مردم وحشت کرده بود با اعزام سریع نیروها از داخل چاه خارج و نجات یافت.

وی همچنین از دستگیری چهار صیاد غیرمجاز ماهی از سوی محیط بانان این شهرستان خبر داد و گفت: این صیادان متخلف، قبل از اقدام به صید غیرمجاز ماهی در منابع آبی شهرستان با تورهای دیواری توسط محیط بانان شناسایی و در دام قانون گرفتار شدند.

هدایت زاده با بیان اینکه در بازرسی از این صیادان متخلف ٦ رشته دیواری به طول ٢٠٠ متر کشف و ضبط گردید، افزود: استفاده از تور دیواری ماهیگیری برای صید ماهی در سدها و منابع آبی به لحاظ تأثیرگذاری در کاهش جمعیت ماهیان، ممنوع است و به هیچ صیادی نیز مجوز استفاده از این تور داده نمی‌شود.

وی اظهار داشت: متخلفان دستگیر شده، بومی این شهرستان هستند و پرونده تخلف برای آنان تنظیم و به منظور رسیدگی و اعمال قانون به مراجع قضائی شهرستان معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟