جنجال قهر پزشک جراح قبل از جراحی در بیمارستان فرقانی قم

به گزارش رکنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از برخورد با پزشکان متخلف و معاون درمان بیمارستان فرقانی خبر داد.

محمود پرهام  با اشاره به فیلم منتشرشده در فضای مجازی با عنوان قهر پزشک جراح قبل از عمل بیمار، اظهار داشت: بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع اقدام به پیگیری کردیم و بررسی‌ها حاکی از اختلاف دو پزشک قبل از عمل جراحی بود که منجر به این حادثه تلخ شد.

وی تصریح کرد: نماینده دانشگاه علوم پزشکی قم به بیمارستان اعزام شد و ضمن عذرخواهی از بیمار،‌ مراتب پیگیری درمان و گزارش تخلف صورت گرفته به کمیته اخلاق انجام شد و با تشکیل جلسه، هردو پزشک جراح ارتوپد و مغرواعصاب جهت طی مراحل برخورد قانونی به نظام پزشکی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن قدردانی از شهروندان جهت اطلاع‌رسانی این موضوع،‌ تأکید کرد: علاوه بر پزشکان متخلف با معاون درمان مرکز آموزشی درمانی نکوئی هدایتی فرقانی نیز برخورد خواهد شد و به زودی مراتب آن به اطلاع مردم عزیز قم خواهد رسید.

وی با اشاره به اهمیت خدمت به مردم و جایگاه شهر مقدس قم، خاطرنشان کرد: اخلاق و رعایت اصول حرفه‌ای و کاری، برای ما یک اصل غیرقابل تغییر است و به‌هیچ‌وجه با رفتاری خلاف آن مماشات نخواهیم کرد.

پرهام از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا کوتاهی در خدمات درمان استان قم با شماره تلفن 190 تماس حاصل کنند تا مراتب در اسرع وقت مورد پیگیری و اقدام لازم قرار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟