حجم ویدیو: 4.20M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سرقت Stealing تلفن همراه یک خبرنگار زن هندوستانی را در یکی از خیابان‌های این کشور به تصویر می‌کشد. "رادهیکا " از محل کارش در حال بازگشت به خانه بود که مورد حمله دو سارق موتورسوار قرار گرفت. در این حادثه Incident که در تاریخ ۲۳ سپتامبر و در جنوب شرقی شهر دهلی در منطقه اوکالا رخ داد سارقان پس از سرقت کیف و تلفن همراه این زن خبرنگار موفق به فرار Escape شدند.

ویدئوی منتشر شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که این زن خبرنگار در حاشیه خیابان در حال قدم زدن است دیده می‌شود. لحظاتی بعد دو موتورسوار از پشت سر به او نزدیک و با حرکت در سمت راست این زن در یک لحظه مناسب موفق به قاپیدن تلفن همراه او از دستش می‌شوند. پس از حمله غافلگیرانه سارقان، این زن تلاش کرد تا کیف خود را باز پس بگیرد اما موفق به این کار نشد و روی زمین افتاد.

وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که بعد از ظهر روز یکشنبه نیز یک خبرنگار زن هندوستانی دیگر مورد حمله سارقان قرار گرفته بود. در این حادثه که در جنوب شهر دهلی رخ داد این زن به شدت دچار جراحت بویژه از ناحیه آرنج شد و به بیمارستانی در هند منتقل گردید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 507235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟