تکذیب قطع عضو در اثر نزاع و درگیری در قم

به گزارش رکنا ، سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به انتشار خبری مبنی بر ضرب و شتم منجر به قطع عضو در قم ضمن تکذیب این خبر، گفت: با بررسی انجام شده توسط نیروی انتظامی به این نتیجه رسیدیم که این خبر صحت ندارد و نه گزارشی به مرکز ۱۱۰ در این زمینه ارائه شده بود و نه آثاری از جراحت و قطع عضو بود.

سرهنگ کاویانی عنوان کرد: زمانی که فردی نظم اجتماعی را به هم بزند و فضای جامعه را ناامن کند حتی اگر شاکی نداشته باشد پلیس خود به برخورد با آن می‌پردازد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم نیز در این جلسه تصریح کرد: بیش از ۳۵۰ هزار موتورسیکلت شماره گذاری شده در استان قم وجود دارد و موتورسواران نسبت به جمعیت بیشتر است.

سرهنگ علی حسن قیصری گفت: هم به صورت اعمال قانون و هم توقیف موتورسیکلت برخورد لازم با موتورسیکلت سواران خاطی صورت می‌گیرد و روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت در قم توقیف می‌شود.

سرهنگ قیصری در خصوص نصب دوربین‌های نظارتی در سطح شهر نیز افزود: شهرداری قم مکلف به راه‌اندازی سامانه‌های نظارتی و ثبت پلاک است که این اقدام در حال انجام است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟