مچاله شدن کامیون غول پیکر در غرب پایتخت / همه وحشت کردند !+ تصاویر

به گزارش رکنا، سرهنگ مهدی باقر پور در خصوص این خبر افزود : در ساعت ۰۵:۳۵ صبح دیروز در مسیر شرق به غرب به بزرگراه شهید فهمیده ورودی به آزادگان جنوب (منطقه27) یکدستگاه کامیون ولوو که در این مسیر در حال تردد بوده در ابتدای ورودی رمپ به شدت با گاردریل وسط بزرگراه برخورد می کند .

تخلیه نخاله

سرهنگ مهدی باقر پور رییس منطقه ۲۷ پلیس راهور فاتب افزود : پس از این برخورد ، کامیون که بار نخاله حمل می کرده به پهلوی راست واژگون می شود و تمام بار آن به سطح سواره رو تخلیه و پخش می شود.

 باقرپور ادامه داد : این واژگونی خسارت فراوانی به فضای سبز و درختانی که در آنجا بوده وارد کرده و باعث تخریب اموال عمومی شده بود .

وی گفت : پس از وقوع این تصادف بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۷ پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر شد و در ابتدا ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و علت حادثه پرداختند .

باقرپور افزود : تیم اورژانس نیز به موقع در محل حاضر بود و مصدوم را که راننده کامیون بود پس از معاینه و معالجه در محل به بیمارستان منتقل نمودند .

تخلیه نخاله تهران

رییس منطقه ۲۷ پلیس راهور فاتب بیان داشت : جهت تسریع در کار روان سازی ترافیک و باز شدن محور بلافاصله با حضور و استفاده از جرثقیل سنگین پلیس راهور فاتب وتلاش یگانهای امدادی کامیون از این محدوده خارج شد .

باقرپور همچنین در خصوص علت این حادثه گفت : علت این حادثه عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه بوده که در این خصوص کروکی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری گردید .

وی از رانندگان خواست در موقع وقوع این چنین تصادفاتی به تماشای حادثه نپردازند و با رد شدن از آن اجازه دهند تا نیروهای پلیس و امدادی به موقع بتوانند در محل وقوع حوادث حاضر شوند ، چرا که در حادثه دیروز ترافیک سنگینی به همین علت در محل حادثه ایجاد شده بود .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟