حال وخیم یک مصدوم سانحه قطار زاهدان

به گزارش رکنا، میری علی آباد گفت:تنها ۲۳ نفر از مصدومان سانحه قطار زاهدان تهران در بیمارستان‌های زاهدان بستری هستند وبقیه افراد مرخص شده اند.

قاسم میری علی آباد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های خاتم الانبیاء (ص) و علی ابن ابی طالب (ع) زاهدان گفت:در حال حاضر (ساعت ۱۳:۰۰ روز جمعه) تنها ۲۳ نفر از مصدومان سانحه قطار زاهدان تهران در بیمارستان‌های زاهدان بستری هستند و بقیه افراد مرخص شده اند.

او افزود: در ۲ روز اخیر اعمال جراحی لازم به ترتیب اولویت برای تمام مصدومانی که نیاز داشتند انجام شده است.

میری ادامه داد: در حال حاصر تنها یکی از مصدومان دارای کاهش سطح هوشیاری است و با توجه به سیر درمان، پزشکان معالج امیدوارند تا این مصدوم نیز به زودی تنفس طبیعی و بدون نیاز به دستگاه را از سر بگیرد.

او گفت: تخلیه سریع مصدومان، تریاژ اصولی و توزیع مدیریت شده مجروحان در بیمارستان‌های زاهدان، مشارکت هوشمندانه مردم و علی الخصوص هموطنان خوب شورو، سرجنگل و کورین، همکاری تمامی مسئولان و کارکنان ذیربط و عملکرد درخشان کارکنان و پزشکان فوریت‌ها و بیمارستان‌های شهر زاهدان باعث شد تا هیچگونه تلفاتی در بیمارستان نداشته باشیم.

او تصریح کرد:در حال حاضر وارد مرحله پذیرش مجدد بیماران ترخیص شده قبلی هستیم که بعضا به منظور ادامه روند درمان خود مراجعه می‌نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟