مرگ جوان 38 ساله به خاطر کمک به همسایه / در فومن رخ داد

به گزارش رکنا ، سرهنگ محسن جعفرزاده گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر کشف جسدی در روستای شولم شهرستان فومن، بلافاصله ماموران پاسگاه سردار جنگل به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران انتظامی و امدادی به محل حادثه مشخص شد مرد 38ساله‌ای که از منزل شخصی خود حادثه برق گرفتگی یکی از اهالی آن منطقه که با پمپ آب کار می‌کرد را نظاره‌گر بود بلافاصله برای کمک به وی می‌شتابد.

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان، به دلیل بارندگی و جمع شدن آب در اطراف محل حادثه و ایراد در سیستم برق رسانی پمپ آب، کل محوطه اطراف آن منطقه دارای جریان الکتریکی شده بود که مرد 38 ساله برای امدادرسانی وارد گودال آب شده و در آنجا بر اثر برق گرفتگی جان باخت.

سرهنگ جعفرزاده با بیان این که مرد مصدوم اولیه پس از مدتی از وقوع حادثه به هوش می‌آید، تصریح کرد: جسد متوفی توسط نیروهای امدادی به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فومن منتقل که پس از سیر مراحل قانونی تحویل خانواده‌اش شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن با اشاره به اینکه استفاده از تجهیزات الکتریکی و حساس نیازمند داشتن تبهر و تخصص در استفاده از آن وسیله است از شهروندان خواست: با رعایت موارد ایمنی و استفاده از تجهیزات استاندارد مانع بروز چنین حوادثی شوند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟