بازداشت سگی که زن شمالی را خورد / این سگ در آستانه صاحب داشت ! + جزییات جدید

به گزارش رکنا، مسئله سگ‌های ولگرد یکی از مهم‌ترین مسائل اجتماعی در شهرستان آستانه‌اشرفیه و گیلان است که در بعضی از مواقع برای شهروندان مشکلاتی را ایجاد کرده است.

در غروب روز دوشنبه یک قلاده سگ در روستای لشکام آستانه‌اشرفیه به یک پیرزن 80 ساله که در حال بازگشت به منزل خود بود حمله و بعضی از اعضا بدن این زن را خورد که منجر به فوت این زن شده است.

این قلاده سگ پیرزن 80 ساله را به زیر چند لوله آب‌رسانی برده و بعضی از اعضا بدنش مانند دست، پا و صورتش را خورده و صحنه‌ای دلخراش را رقم می‌زنند.

نیروهای انتظامی به‌محض اطلاع از این حادثه و با همراهی قاضی کشیک، اورژانس و با هماهنگی دادستان در محل حادثه حاضرشده تا بتوانند این قلاده سگ را جهت جلوگیری از آسیب به دیگر شهروندان پیدا کنند.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه در آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه این حادثه منجر به رنجش خاطر شهروندان شده است، اظهار کرد: نیروهای محیط‌زیست، انتظامی و دیگر نهادها در محل حادثه حاضر شدند و جسد این پیرزن برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

رحیم حیدری گلرودباری با اشاره به آزمایش‌های انجام‌شده بر روی مغز این قلاده سگ گفت: طبق گفته دامپزشکی حمله سگ به انسان دلیل بر هاری بودن یا نبودن آن نیست زیرا ممکن است هر سگی به انسان حمله کند به همین دلیل مقرر شد از مغز این سگ نمونه‌گیری شده و نتیجه نهایی از طریق دامپزشکی اعلام شود.

وی با اشاره به حمله این قلاده سگ به صاحب اصلی خود افزود: این سگ دارای صاحب بوده و گزارش‌شده که حتی به صاحب خود حمله کرده و سپس فرار می‌کند.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه هرگونه اقدام در رابطه با سگ حمله‌کننده، با هماهنگی مقامات قضایی است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت این مسئله اکیپی از فرمانداری، دامپزشکی، محیط‌زیست، نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر و هرگونه اقدام با هماهنگی مقامات قضایی است.

به گزارش فارس، این قلاده سگ پس از بررسی‌های لازم، گرفته و آماده تحویل به محیط‌زیست بوده و جسد این پیرزن با حضور بازپرس برای بررسی‌های لازم به پزشکی قانونی داده‌شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505532 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟