گرفتار شدن یک مرد در حریق گسترده خیابان وحدت اسلامی+ عکس

به گزارش رکنا، نجات پیرمرد تنها از میان دود و آتشبه گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت 2:00 بامداد امروز در پی تماس تلفنی همسایگان و شاهدان آتش سوزی یک منزل مسکونی با سامانه ۱۲۵ در خیابان وحدت اسلامی، کوچه شش کلانی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه های 1، 67 و گروه نجات 1 و خودرو حامل دستگاه تنفسی و تدارکات را به محل حادثه اعزام کرد.

علیرضا جبارزاده، معاون منطقه 5 عملیات در این باره گفت: یک ساختمان مسکونی قدیمی ساخت دو طبقه با تیر چوبی به علت نامعلوم، دچار آتش سوزی شده و دود و شعله آن از فاصله دور قابل مشاهده بود و بنابر گفته همسایگان، یک مرد 75 ساله در داخل منزل محبوس شده بود.

وی افزود: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و تجهیز خود به دستگاه تنفسی، پس از قطع برق و گاز منزل مسکونی به سه تیم عملیاتی تقسیم شدند که یک تیم برای جستجوی محبوسین و تیم بعدی نیز با استفاده از یک رشته لوله آبدهی از ضلع جنوب و گروه دیگر با کشیدن لوله های آبرسانی از ضلع شمال به محل آتش سوزی وارد شدند و مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

جبارزاده خاطرنشان کرد: گروه تخصصی امداد و نجات با سرعت عمل خود در امر جستجو، پیرمرد تنهای 75 ساله را در راه پله های پشت بام مشاهده و بلافاصله از محل خارج کردند و وی را از مرگ حتمی نجات دادند.

وی اظهار داشت: آتش نشانان پس از مهار کامل شعله های آتش اقدام به تخلیه دود از داخل ساختمان کردند و برای ایمن سازی کامل محل حادثه تا 4 ساعت بعد در محل حضور داشتند تا ایمن سازی کامل را انجام دهند.

گفتنی است: علت این آتش‌سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 504914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟