مصدومیت شدید راننده زن در تصادف پراید با رنو در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد رازقی ضمن بیان این خبر افزود : در ساعت ۱۴:۰۴ ظهر روز گذشته در مسیر خیابان قزوین _ خیابان قلمستان _ خیابان مدرس _ نبش جویبار ، یک فقره تصادف جرحی روی می دهد .

سرهنگ محمد رازقی رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب ادامه داد : خودروی پرایدی که در مسیر خیابان قلمستان _ مدرس مشغول تردد بوده با سواری رنو به شدت برخورد می نماید .

وی افزود : شدت حادثه به حدی بوده است که در این برخورد دو نفر سرنشین پراید و راننده رنو که خانمی بوده است مصدوم می شوند.

وی گفت : کارشناسان پلیس راهور فاتب به محض رسیدن در موقعیت تصادف ابتدا صحنه را به جهت جلوگیری از حوادث بعدی ایمنی سازی کرده و به بررسی علل تصادف پرداختند .

در بررسی های انجام شده توسط کارشناسان پلیس راهور فاتب مشخص شد که عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده پراید علل این تصادف بوده است .

رازقی ادامه داد : با حضور عوامل اورژانس مصدوم به نزدیکترین بیمارستان انتقال یافتند و کروکی تنظیمی جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری ۱۱۲ ابوسعید گردید .

رازقی از رانندگان خودروها خواست به محض رسیدن به تقاطع ها ، و چراغ های چشمک زن ایست کامل نموده و سپس با رعایت حق تقدم عبور اقدام به حرکت نمایند . حق تقدم در تقاطع هایی که چراغ چشمک زن زرد و قرمز دارند با خودروهایی است که در مسیر و خیابانی است که دارای چراغ چشمک زن زرد می باشد و حق تقدم با خودروهایی است که در این خیابان قرار دارند و مابقی خودروها پس از رد شدن این خودروها می توانند به حرکت خود ادامه دهند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟