حجم ویدیو: 3.46M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، این ویدئو را شرکت حمل و نقل عمومی استرالیا برای هشدار به شهروندان استرالیایی منتشر کرده است.

در این ویدئو دختر جوان عجولی را که برای صرفه‌جویی در وقت از ایستادن در پشت چراغ قرمز خودداری کرده است، می‌بینیم که ناگهان به داخل خیابان دویده و از تصادف Crash مرگبار با یک تاکسی جان سالم بدر می‌برد. فرد خوش شانس بعدی، یک مرد جوان است که مشغول چک کردن موبایل خود است، او از مقابل یک کامیون عبور کرده و به تصور اینکه دیگر خطری جانش را تهدید نمی‌کند ناگهان با یک اتوبوس تصادف می‌کند. عکس‌العمل به موقع راننده اتوبوس موجب می‌شود تا این مرد جوان نیز زنده بماند و تنها به گوشه‌ای پرت شود.

در ادامه این ویدئو، دوچرخه‌سوار بی‌احتیاطی را می‌بینیم که ناگهان در مقابل یک خودرو قرار می‌گیرد. در این حادثه Incident نیز واکنش فوری راننده در انحراف خودرو مانع وقوع حادثه‌ای مرگبار می‌شود. در انتهای ویدئو نیز زن حواس پرتی که در ایستگاه اتوبوس بود، ناگهان در مقابل اتوبوس ظاهر می‌شود و به دلیل عکس العمل عالی راننده اتوبوس در کنترل ماشین با خوش شانسی از مرگ می‌گریزد.

" آندره کانستنس"، وزیر حمل و نقل استرالیا با هشدار به شهروندان این کشور گفت : " ما با رفتارهایی زامبی شکل از سوی عابران پیاده در خیابان‌های کشور روبه‌رو هستیم. افرادی که حین عبور از خیابان سرشان پایین خم شده و در تلفن‌های همراه خود غرق شده‌اند یا افرادی که در مقابل خودروهای در حال حرکت ناگهان شروع به دویدن می‌کنند. باید هر چه سریعتر تا جان افراد در معرض خطر مرگ قرار نگرفته است، به چنین رفتارهایی پایان دهیم. "برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 504733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟