حجم ویدیو: 9.63M | مدت زمان ویدیو: 00:01:32

به گزارش رکنا، ماجرای زندگی نوجوان ۱۱ ساله‌ای که برای تأمین هزینه‌های بیماری سرطان برادرش دستفروشی می‌کند به سوژه رسانه‌های این کشور تبدیل شده است.

"یان ییهانگ" که دانش‌آموز پایه پنجم ابتدایی است با فروختن سبزی در خیابان، هزینه‌های بیماری سرطان برادرش را که در بیمارستان بستری است، تأمین می‌کند.

یان که اهل منطقه روژو در اطراف شهر هنان چین است هر روز ساعت ۶ از خواب بیدار می‌شود و تا پیش از حضور در مدرسه در کنار خیابان سبزی می‌فروشد. اگرچه پولی که این پسر فداکار از این راه به دست می‌آورد پول زیادی نیست اما همان پول را صرف هزینه درمان برادرش کوچکش می‌کند. چهار سال پیش پزشکان تشخیص دادند برادر کوچک یان به سرطان خون مبتلا شده است. خانواده یان تاکنون حدود ۷۰۰۰۰ یوان برای درمان فرزندشان هزینه کرده‌اند. یان در حالی که بغض کرده است، می‌گوید احتیاجی به دلسوزی دیگران ندارد. او سپس در حالی که اشک از چشمانش سرازیر شده است، می‌گوید: " اگر من برادرم را نجات ندهم، چه کسی این کار را خواهد کرد؟"

گفتنی است؛ یان تنها عضو جامعه چین نیست که این چنین برای نجات جان یکی از اعضای خانواده‌اش تلاش می‌کند. پیشتر نیز یک پدر چینی مجبور شده بود برای تأمین هزینه‌های بیماری دخترش تن به پوشیدن یک عروسک تبلیغاتی برای تبلیغ در مقابل یک فروشگاه بزرگ بدهد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 504700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟