حجم ویدیو: 24.51M | مدت زمان ویدیو: 00:03:50

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، لحظه خارج کردن اجساد نظامیان پاکستانی را از خاک کشور هندوستان در نقطه صفر مرزی دو کشور به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط ارتش هندوستان تهیه و منتشر شده است، مشاهده می‌شود که چند تفنگدار پاکستانی با بالا بردن یک پرچم سفید وارد خاک هندوستان شده و جسد همرزمان نظامی خود را به داخل خاک پاکستان منتقل می‌کنند.

بنا به اعلام ارتش هندوستان، این دو سرباز پس از عبور از نقطه صفر مرزی در بخش هازپیور توسط نظامیان هندی مورد هدف قرار گرفتند. در این حادثه Incident که در تاریخ ۱۱ سپتامبر رخ داد یکی از سربازان پس از ورود به خاک هند توسط نظامیان هندی کشته شد. بنا به اعلام برخی منابع پس از کشته شدن سرباز پاکستانی، سرباز دیگری که قصد انتقال جنازه هموطن‌اش به داخل خاک پاکستان را داشت نیز مورد هدف نظامیان هندی قرار گرفت و او نیز کشته شد. بنا به اعلام ارتش پاکستان دو سرباز کشته شده از مسلمانان اهل پنجاب بودند.

تلاش نظامیان ارتش پاکستان برای انتقال اجساد سربازان کشته شده به داخل خاک این کشور به مدت ۲ روز ادامه داشت و سرانجام در تاریخ ۱۳ سپتامبر تفنگداران پاکستانی با بالا بردن پرچم سفید توانستند اجساد سربازان کشته شده را به داخل خاک پاکستان منتقل کنند.

گفتنی است؛ طی ماه‌های اخیر تنش بین پاکستان و هندوستان بر سر منطقه کشمیر به بالاترین حد خود رسیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 504448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟