ردپای خونین 3 گرگ در صحنه مرگ فجیع مرد طبسی+ عکس

به گزارش رکنا، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به مفقود شدن چوپان 26 ساله روستای خسروآباد شهرستان طبس، گفت: جسد این چوپان در حوالی روستای معظم‌آباد و در 40 کیلومتری طبس پیدا شد.

محمدرحیم شهریاری امروز پیرامون گم شدن چوپان 26 ساله در شهرستان طبس، اظهار داشت: روز گذشته خبری مبنی بر مفقودی چوپان 26 ساله از اهالی روستای خسروآباد طبس به پایگاه امداد و نجات دیهوک اعلام شد.

وی با بیان اینکه بعد از اعلام این خبر بلافاصله هشت تیم عملیاتی جستجو در منطقه را آغاز کردند، بیان داشت: جستجو در روستاهای خسروآباد، کریت و فهالنج انجام و همچنین شش تیم امدادی شامل ۱۸ نفر و دو تیم زنده‌یاب با دو قلاده سگ در محل حادثه حضور یافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جستجوها برای یافتن چوپان 26 ساله روستای خسروآباد شهرستان طبس از صبح امروز نیز آغاز و ادامه داشت، تصریح کرد: با توجه به اینکه سه روز از مفقود شدن این چوپان می‌گذرد جستجوهای هشت تیم امدادی، تیم پاراموتور، هیأت سوارکاری، هیأت اتومبیل‌رانی، هیأت کوهنوردی، هلیکوپتر امداد و نجات به همراه مردم در منطقه جنوب شرقی شهر طبس همچنان ادامه داشت.

شهریاری با اعلام اینکه روز گذشته گوسفندان این چوپان که 15 رأس بودند، پیدا شده که سه رأس آن را گرگ دریده است، عنوان کرد: همچنین جسد چوپان 26 ساله خسروآبادی شهرستان طبس در حوالی روستای معظم‌آباد و در 40 کیلومتری طبس پیدا شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جسد این چوپان طبسی به بیمارستان منتقل شده تا علت فوت وی مشخص شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟