کشف جسد جوان 30 ساله سمنانی بدون لباس / یک ماجرای مشکوک

به گزارش رکنا، رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان از غرق‌شدن جوانی ۳۰ ساله در استخر کشاورزی یکی از روستاهای جنوب شهر سمنان خبر داد و گفت: علت اصلی وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در حال بررسی است.

سعید اسماعیل پور ضمن بیان اینکه روز گذشته در پی تماس یک شهروند مبنی بر غرق‌شدن جوانی در استخر کشاورزی یکی از روستاهای جنوب شهر سمنان گزارش شد، ابراز داشت: در پی این حادثه یک دستگاه خودرو امداد و نجات به همراه تجهیزات غواصی و شش آتش‌نشان از ایستگاه شماره دو سازمان آتش‌نشانی برای امدادرسانی این حادثه اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه فرد جوان حدودا سی ساله و به دلایلی نامعلومی در این استخر شناور بوده است، افزود: علت اصلی وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در حال انجام است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان ضمن بیان اینکه در این عملیات هماهنگی قضایی و انتظامی نیز صورت گرفت، ابراز داشت: با تلاش آتش‌نشانی پیکر بی جان این فرد از استخر بیرون کشیده و به عوامل متوفیات شهرداری برای طی سیر قانونی تحویل داده شد.

اسماعیل پور در ادامه تصریح کرد: استخرهای کشاورزی به دلیل مخروطی و گودالی شکل بودن هیچ‌گونه استاندارد شنا کردن را ندارد و تاکنون نیز موارد بسیاری طی سال جاری از غرق‌شدگی این استخرها در شهرهای مختلف استان سمنان گزارش شده است.

وی افزود: کشاورزان توجه داشته باشند حتما اطراف این استخرها را حصار کشیده تا از ورود افراد و حیوانات جلوگیری کنند و حداقل طنابی را نیز در قسمت‌های مختلف از این استخرها ببندند تا خدایی نکرده در مواقع این‌چنینی فرد حادثه‌دیده بتواند خود را از آب به بیرون هدایت کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟