مه غلیط در خلخال فاجعه آفرین شد / پیکر 7 نفر در میان آهن پاره ها+ عکس

به گزارش رکنا، رییس جمعیت هلال احمر خلخال از امدادرسانی به هفت مصدوم سه خودرو حادثه‌دیده در ۲ حادثه رانندگی جاده‌های ارتباطی خلخال - گیلان خبرداد.

حجت‌الاسلام عبدالاحد بابایی روز پنجشنبه  افزود: در حادثه رانندگی مسیر خلخال - پونل در اثر برخورد ۲ دستگاه سواری با یکدیگر به علت محدودیت دید ناشی از مه غلیظ پنج نفر از سرنشینان ۲ خودرو مصدوم و با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر و فوریت‌های پزشکی خلخال به بیمارستان انتقال یافتند.

او اظهار داشت: همچنین در اثر سقوط یک دستگاه خودرو سواری به اعماق دره گردنه کرمان در جاده خلخال - اسالم ۲ نفر از سرنشینان این خودرو به کمک امدادگران مستقر در پایگاه گردنه الماس از داخل آهن‌پاره‌های خودرو بیرون کشیده شده و به بیمارستان خلخل منتقل شدند.

به گفته او ، وجود مه غلیظ و محدودیت دید در هفته جاری ۳۲ مورد حادثه رانندگی برخورد خودروها با یکدیگر ،واژگونی به دره و یا برخورد با کوه و حفاظ کنار جاده‌های خلخال - اسالم و خلخال -ه پونل را سبب شده است.

وی با اشاره به لزوم تکمیل ساختمان پایگاه امداد جاده‌ای گردنه الماس گفت: با راه‌اندازی این مرکز سطح خدمات امدادی ارائه شده به مسافران راه‌های ارتباطی خلخال به استان گیلان افزایش یافته و امکان اسکان تعداد بیشتری از مسافران در مواقع بحرانی ، بارش‌های سنگین برف و وقوع کولاک فراهم می‌شود.

او از تلاش شبانه‌روزی امدادگران جمعیت هلال احمر مستقر در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گردنه الماس واقع در مسیر ارتباطی خلخال - اسالم قدردانی کرد.

وی از گردنه الماس خلخال به عنوان سخت‌ترین گردنه استان اردبیل نام برد که به علت ارتفاع بالا و وجود مه دائمی و همچنین بارش‌های برف زود هنگام همواره نیازمند حضور نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به در راه‌ماندگان و یا اسکان اضطراری مسافران است .

شهرستان خلخال ، استان اردبیل را به استان گیلان متصل می‌کند، جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل ۲ راه ارتباطی استان‌های اردبیل و گیلان می‌باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 502983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟