حجم ویدیو: 6.83M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

به گزارش گروه حوادث رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، نبرد مرگبار یک مار آناکوندا با کروکودیلی غول پیکر را نشان می‌دهد. این مار آناکوندای ۹ متری در یک نبرد چند دقیقه‌ای موفق شد کروکودیل را از پای در آورد.

کوین دولی ۵۸ ساله، که یک عکاس حیات وحش است در عمق جنگل‌های آمازون در برزیل تصاویری از این نبرد مرگبار تهیه کرد. در تصاویر ثبت شده توسط این عکاس، این دو جانور در حالی که تلاش می‌کنند تا از این مبارزه پیروز خارج شوند، دیده می‌شوند.

بنا به گفته کوین، در این مبارزه مار آناکوندا با پیچیدن به دور بدن کروکودیل ۶ فوتی تمام پا‌های این حیوان را خرد کرد. کروکودیل نیز برای دفاع دندان‌های خود را در گردن مار فرو برد، اما سرانجام این مار آناکوندا بود که توانست رقیبش را از پای در آورد.

کوین که اهل نیومکزیکوی آمریکا است، در این باره گفت: «من مشغول خوردن ناهار در قایقم بودم که این دو جانور با هم درگیر شدند. نمی‌توانستم چنین چیزی را باور کنم. در طول این نبرد کروکودیل عذاب می‌کشید. مار خود را به دور بدنش پیچیده بود و تمام پاهای کروکودیل بر اثر فشار وارد شده شکسته بود. این اتفاق در فاصله ۳۵ فوتی من رخ داد. من بسیار خوش شانس بودم که مورد حمله مار قرار نگرفتم، اما از طرفی واقعا دلم برای کروکودیل نگون بخت سوخت.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 502948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟