به گزارش رکنا، رمدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اجرای عملیات نجات در کوهستان گفت: فرد مصدوم به همراه دوستانش به ارتفاع ۲۱۵۰ متری کوه بیستون صعود کرده که به علت سقوط از صخره دوچار شکستگی دست و پا شده و همراهان وی با سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس می گیرند .

محمد امین عزیزی بیان کرد : بلافاصله تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیستون به محل اعزام شده و خوشبختانه فرد مصدوم پس از ۱۰ ساعت تلاش نیروهای امدادی هلال احمر نجات پیدا می کند .

او افزود: دسترسی به مصدوم و انجام اقدامات پیش بیمارستانی به وسیله تجهیزات کوهستان و ارتفاع توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیستون از ساعت 9:30 دقیقه آغاز شد و تا ساعاتی پیش ادامه داشت و سر انجام در ساعت 18 و 40 دقیقه به پایان رسید.

او هم چنین از نجات جان چوپان ۴۰ ساله از درون چاه خبر داد و گفت: در محور کرمانشاه_دالاهو (روستای چشمه سفید) یکی از دام های فرد گرفتار شده به علت تاریکی هوا به درون چاهی به عمق ۵۰ متر سقوط کرده که او شخصا برای نجات دام اقدام می کند اما گرفتار شده و با سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس می گیردبلافاصله تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دالاهو به محل اعزام شده و خوشبختانه فرد گرفتار شده نجات پیدا می کند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟