هواپیماها همواره یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین وسایل نقلیه عمومی نسبت به سایر وسایل نقلیه هستند که این روزها به بیشترین میزان ممکن در حال استفاده می باشند و اکثر مسافران پرواز از این طریق را انتخاب می کنند چرا که مدت زمان رسیدن از مبدا به مقصد نسبت به وسایل دیگر شاید 1/5 باشد.

از این رو مسافرانی که برای مسافرت این وسایل نقلیه را انتخاب می کنند، علیرغم هزینه ای که پرداخت می نمایند، خواستار امنیت و رفاه بیشتری هستند که باید توسط خطوط هوایی مربوطه فراهم شود و از پرواز هواپیماهایی که دچار نقص فنی شده اند، خودداری نمایند. این در حالی است که ساعاتی پیش در فرودگاه بین المللی شرمتیوو روسیه اتفاقی دردناک رخ داد که با واکنش های مختلفی روبرو شد.

از قرار معلوم زمانیکه 229 مسافر هواپیمای شرکت هوایی آئروفلوت به نام ایرباس A330-343 برای پرواز با هواپیما به مقصد پکن سوار می شوند، هواپیما توسط ماشین های مربوطه با استفاده از طناب برای جابجایی شروع به جابجایی می شود که متاسفانه با موفقیت روبرو نمی شود و در یک اشتباه با هواپیما دیگر بشدت برخورد می کند.

در حین جابجایی هواپیما، متاسفانه به دلیل اشتباه با یک هواپیما " Royal Flight charter Boeing 777 " خالی از قسمت بال ها برخورد می کند و آسیب می بیند و این در حالی بود که تمام 229 مسافر در هواپیما بودند! طبق گزارشات دریافتی هیچ تلفاتی اعلام نشده است و آنها فورا برای پرواز با هواپیمای دیگر منتقل شدند و تکنسین متخصص برای بررسی و برطرف کردن این موضوع در حال تلاش هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 501448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟