مرگ دلخراش راننده کامیون بعد از تصادف زنجیره ای در زنجان + عکس

به گزارش رکنا، جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: برخورد شدید یک دستگاه تریلر کشنده با کامیون متوقف شده در حاشیه جاده زنجان - قزوین جان راننده کامیون را گرفت.

سرهنگ محمدعلی عظیمی  افزود: این حادثه رانندگی حوالی ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز / ۱۱ شهریور جاری/ در کیلومتر ۴۵ خط جنوبی آزادراه زنجان - قزوین، اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: راننده کامیون به دلیل نقص فنی خودرو و به منظور بازبینی و رفع ایراد در حاشیه جاده توقف کرده بود که متاسفانه به علت عدم استفاده از علایم هشدار دهنده، یک دستگاه وانت پیکان با آن برخورد کرده و واژگون شد و راننده آن با وجود مصدومیت از این حادثه جان سالم به در برد که پس از آن کامیون کشنده از راه رسیده و حادثه تلخی را رقم زد.

عظیمی افزود: راننده متوفی به علت عدم استفاده از علایم هشدار دهنده و بی توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از سوی کارشناسان پلیس مقصر در این حادثه رانندگی شناخته شد.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۰ فقره تصادف جرحی با ۱۵ مصدوم و ۲ فقره تصادف فوتی با ۲ نفر جان باخته در سطح مسیرهای ارتباطی این استان اتفاق افتاد.

طی سه ماهه نخست امسال ۳۲۳ تصادف جرحی با ۴۱۷ مصدوم و ۶۵۱ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان حادث شد و بر اثر این حوادث ۴۵ نفر نیز کشته شدند که تعداد کشته‌ها در مدت مشابه پارسال ۴۶ نفر بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟