پیام انریکه به دختر 9 ساله اش اشک همه را در آورد /  سرطان ژانیتا را از او گرفت+عکس

به گزارش رکنا، لوئیس انریکه چند ماه پیش به دلیل شرایط نه چندان مساعد دخترش نیمکت تیم ملی اسپانیا را ترک کرد، اعلام کرد دخترش درگذشته است.

دلیل واقعی غیبت انریکه روی نیمکت تیم ملی اسپانیا مبهم بود تا اینکه مشخص شد دختر ۹ ساله‌اش با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند. امروز ژانا، دختر کوچک انریکه درگذشت و او این خبر را با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد.

در بیانیه لوئیز انریکه چنین آمده است:

دختر ما ژانا، بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) بعد از سپری کردن ۵ ماه پرتنش و جنگ با استروسارکوما (سرطان) از دنیا رفت. از تمامی افرادی که به شکل های گوناگون به ابراز همدردی پرداختند قدردانی می‌کنیم و همچنین از همه کسانی که شرایط را درک کردند سپاس گزاریم.

لازم است از کادر بیمارستان های سن خوان دی‌دیو و سن پائو تشکر کنیم. از پزشکان، پرستاران و داوطلبان بابت تعهد و اعمالشان ممنونیم. همچنین لازم است به کشیش های حاضر در بیمارستان سن خوان دی‌دیو که حضورشان التیام بخش بود، اشاره شود. ‌

آسوده بخواب ژانیتا. دلتنگ تو خواهیم شد و هر روز به یادت خواهیم بود به این امید که روزی تو را ببینیم. تو همان ستاره ای هستی که راه را به خانواده ما نشان خواهد داد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 500145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟