به گزارش رکنا ، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از متخلف شناخته شدن ۲ فروشگاه زنجیره‌ای در این استان خبر داد و گفت: در جریان گشت مشترک تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مشخص شد این فروشگاه‌ها با فریب افکار عمومی تخفیف‌های چشمگیری بر روی برخی اقلام خود اعمال کرده بودند که در واقع این تخفیف‌ها اعمال نشده بود و کالاها با قیمت بالا به مردم فروخته می شد.

علی اکبر مختاری در این رابطه اظهار کرد: بخشی از این فروشگاه‌ها در قالب تخفیف سعی در فریب مردم را داشتند که عملکرد آنها جای تامل دارد.

وی افزود: این فروشگاه تخفیف‌های چشمگیری بر روی برخی اقلام خود اعمال کرده بودند که در واقع این تخفیف‌ها اعمال نشده بود و کالاها با قیمت بالا به مردم فروخته می شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود تبلیغات گسترده در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که ضوابط بهداشت محیط در بعضی از این فروشگاه‌ها رعایت نمی‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز خاطرنشان کرد: از ۱۰ مورد بازرسی که از فروشگاه‌های فعال استان البرز صورت گرفت، ۱۰ پرونده تخلف در زمینه‌های مختلف از جمله گرانفروشی، تقلب در کسب، عدم رعایت نظامات صنفی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکیل شد.

مختاری افزود: برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با هدف فریب افکار عمومی اقلام خود را تا ۴۵ درصد تخفیف اعلام می‌کنند که با بررسی‌های صورت گرفته بر روی ۴۰۰ قلم کالا تنها اعمال تخفیف بر روی ۱۰ قلم کالا انجام شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز گفت: پرونده‌های تشکیل شده به دادسرای عمومی و انقلاب کرج ارجاع شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟