به گزارش رکنا ،  سرهنگ محمد رازقی ضمن بیان این خبر افزود : در ساعت ۰۲:۰۷ ظهر روز گذشته اهالی محله پیروزی مسیر خیابان پیروزی ابتدای خیابان ۳۰ متری نیرو هوایی شاهد واژگونی موتورسیکلتی بودند که جلوی چشمان بُهت زده ایشان به شدت واژگون می گردد .

 سرهنگ محمد رازقی رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب ادامه داد : پس از حضور کارشناسان پلیس راهور فاتب در محل تصادف مشخص شد راکب موتور سیکلت ۲۳ ساله به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه واژگون گردیده که پس از پرت شدن از موتورسیکلت به شدت با زمین برخورد می نماید .

رازقی افزود : پس از حضور عوامل اورژانس در محل تصادف ، اعلام داشتند که این راکب بر اثر شدت حادثه متاسفانه در محل فوت نموده است .

وی گفت : پس از بررسی های لازم و ترسیم کروکی توسط کارشناسان پلیس راهور فاتب کروکی جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری گردید .

رازقی از والدین خواست با اصرار نوجوانان برای ایشان موتورسیکلت تهیه ننمایند چرا که سن راکب موتورسیکلت فوت شده ۲۳ سال بوده و علیرغم توصیه های پلیس مبنی بر داشتن مهارت موتورسواری و داشتن گواهینامه مرتبط باز هم متاسفانه شاهد این گونه حوادث هستیم .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟