جزئیات واژگونی یک اتوبوس با 50 مسافر / مقصر احتمالی متواری است + عکس

به گزارش رکنا ، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از واژگونی یک دستگاه اتوبوس با حدود ۵۰ سرنشین، پس از برخورد با یک خودرو متخلف خبر داد و گفت: طبق برخی گزارشات، خودروی متخلف پس از وقوع حادثه از محل متواری شده است.

سرهنگ نادر رحمانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۴ دقیقه امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری بنز در کیلومتر چهار محور مشهد-نیشابور، به سمت شهر کاشان در حال حرکت بوده که به علل نامشخصی و بر اساس مشاهدات افراد حاضر در محل با یک خودرو پژو ۴۰۵ که به صورت دنده عقب در حال حرکت بوده است برخورد می‌کند و واژگون می‌شود.

وی با بیان اینکه اظهارات افراد حاضر در صحنه حادثه حاکی از آن‌ است که این خودرو پژو ۴۰۵ پس از واژگونی اتوبوس از محل حادثه متواری می‌شود گفت: بررسی علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس ادامه دارد و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

در ادامه مجتبی خالدی -سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره خسارات جانی این حادثه اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱:۳۴ دقیقه امروز واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری به اورژانس کشور اعلام شد که بلافاصله در پی اعلام آن یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در مشهد بعد از ملک آباد به سمت ابتدای دوراهی نیشابور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عوامل سازمان هلال احمر و آتش‌نشانی نیز در محل حضور داشتند گفت: در این حادثه ۴۹ نفر پس از انجام اقدامات درمانی به مراکز درمانی منتقل شدند و چهار مصدوم نیز به صورت سرپایی درمان شدند. علت این حادثه نیز از سوی عوامل پلیس راهور در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟