راننده اتوبوس زائران امام رضا(ع) به کامیون کوبید و کشته شد + عکس

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بامداد امروز بر اثر برخورد اتوبوس حامل کاروان زیارتی امام رضا(ع) با کامیون در کیلومتر 150 محور طبس- یزد راننده اتوبوس جان باخت و 6 نفر از مسافران مجروح و روانه بیمارستان شدند.

سرهنگ علیرضا رضایی، امروز دوم شهریور در جمع خبرنگاران گفت: ساعت دو و 20 دقیقه بامداد امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در کیلومتر 150 محور طبس- یزد بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند اتوبوس حامل کاروان زیارتی امام رضا(ع) حامل 44 مسافر که از مشهد مقدس عازم یزد بوده است؛ در کیلومتر 150 محور طبس- یزد با عقب یک کامیون برخورد کرده است که در این حادثه راننده اتوبوس در دم جان باخته است و شش نفر از مسافران اتوبوس مجروح و به بیمارستان اعزام شدند.

رضایی با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه علت حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده اتوبوس اعلام کرده‌اند، افزود: حال پنج نفر از مصدومان حادثه رضایت بخش اعلام شده است و یکی از مصدومان که دچار قطع پا شده در حال طی مراحل درمان است.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان کاروان زیارتی با توجه به این که باید مسافت زیادی را برای به مقصد رساندن مسافران طی کنند و فرصت آنان محدود است برخی از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را نادیده می‌گیرند و باعث رقم خوردن حوادثی دردناک می‌شوند که از مسئولان کاروان‌ها تقاضا داریم با توصیه رانندگان به رعایت قوانین از بروز حوادث برای زائران و مسافران پیشگیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498774 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟